Peristiwa

Thursday, October 24, 2013

Saya telah belajar bersungguh-sungguh tapi masih gagal menguasai sejarah? Saya juga telah banyak membaca buku tapi keputusan saya masih juga tidak memuaskan? Saya dah bagi banyak isi dalam jawapan tapi keluar result masih tidak baik? saya semakin risau dan tertekan apabila keputusan penggal 1 dan 2 saya tidak cemerlang? Itu sebahagia luahan pelajar....kesian!!!!!! Nak sepak bola pun kena ada teknik tendangan, begitu juga nak score A dalam Sejarah STPM. Perlu di ingat adik-adik pelajar berada di Ting.6 dipanggil Pra Universiti. Jika diteliti skema sekarang, bukan seribu isi yang diturunkan, bukan sebuah buku yang mampu dihafa,l rashia besarnya adalah pada ARAS TINGGI TEKSNONOMI BLOOM. Jadi apakah aras tinggi itu dan bagaimana mengaplikasikan jawapannya? Dapatkan rashia itu di sini:

No comments:

Post a Comment